Meer kennis, meer kansen.

De voordelen van bellen met Teams

Moderne organisaties hebben behoefte aan een flexibelere en veelzijdigere communicatieoplossing. De tijd dat een vaste telefoon, een mobiele telefoon en e-mail voldeden als communicatiemiddel is al lang verleden tijd. Chat, telefonie, videovergaderen en e-mail zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse

communicatie, en is nu beschikbaar in één intuïtief platform: Microsoft Teams. Hiermee kunnen medewerkers overal op passende wijze professioneel communiceren op elk device en plukt uw organisatie de vruchten van effectievere samenwerkingen. Met Microsoft Teams wordt ook de beheer van de telefonieomgeving efficiënter, via duidelijke rapportages, analyses en veel meer.

Maar is de overstap naar telefonie via Microsoft Teams nou iets voor uw organisatie? En wanneer moet u deze stap daadwerkelijk maken? Traditionele (digitale) telefooncentrales vergen frequent onderhoud en daarom vaak ook frequente investeringen. Dit kan een goed moment zijn om over te stappen naar Microsoft Teams. Een investering staat dan toch al voor de deur; dan is een investering in een platform wat altijd up-to-date blijft (en dus toekomstige investeringen vermindert) een hele logische keuze. Goede begeleiding is belangrijk bij de overstap naar een nieuwe manier van communiceren. Communicatie is immers de kern van ongeveer ieder bedrijfsproces. Medewerkers moeten dan ook centraal staan in deze verandering. Dit verhoogt tevredenheid en betrokkenheid. Laat u daarom goed voorlichten voordat u de overstap maakt. Meer lezen over de voordelen van Bellen met Teams? Download dan deze whitepaper.

Delen:

Tags:

    Gerelateerde artikelen