Meer kennis, meer kansen.

Burgers verrassen met persoonlijke dienstverlening

Het doel van overheidsinstanties is om burgers zo goed mogelijk te helpen met hun vraag. Desondanks lopen veel burgers vast in hun contact met de overheid. Ze hebben last van de grote hoeveelheid overheidsinstanties die een bepaald domein bestrijken. Hierdoor ontstaat onduidelijkheid bij wie ze voor hun vraag terechtkunnen. Bovendien zijn overheidsinstanties en hun IT ‘versilood’ en werken ze onvoldoende samen. En doordat burgers tegenwoordig alleen nog maar digitaal zakendoen met de overheid, voelen ze geen echte verbinding meer. Hoe creëer je dan een persoonlijke, door burgers perfect ervaren klantreis – zowel online als offline? In deze paper leest u hoe overheidsorganisaties klantbeleving alle aandacht kunnen geven en op het juiste moment kunnen inspelen op de drijfveren van burgers. De handvatten die Blueriq in deze paper geeft, bieden een solide basis die helpt het hart van de burgers die aankloppen te veroveren.

Delen:

Tags:

    Gerelateerde artikelen