Meer kennis, meer kansen.

Consumerization

Nationaal IT-tevredenheidsonderzoek

Inzicht in gedrag en tevredenheid IT-gebruiker

Nationaal IT-tevredenheidsonderzoek gratis downloaden

Persoonlijke mobiele apparaten worden steeds meer en vaker gebruikt voor zakelijke doeleinden. Dit brengt enkele uitdagingen met zich mee voor de organisatie. Hoe gaan organisaties met deze uitdagingen en andere trends en ontwikkelingen in IT om? En wat kan er beter volgens IT-gebruikers? Om antwoorden op deze vragen te krijgen is er een Nationaal IT-tevredenheidsonderzoek gehouden. Met dit onderzoek zijn de belangrijkste aandachtspunten in IT volgens gebruikers in kaart gebracht.

Lees verder
 

eBook

Achieving Digital Transformation with Progress

Staat u voor belangrijke technische keuzes?

Staat u voor belangrijke technische keuzes?

Digitalisering en nieuwe technologieën hebben een grote impact op de interactie tussen uw organisatie en uw klanten. Die laatsten willen snellere responsetijden en een superieure klantbeleving. Bedrijven zelf willen meer flexibiliteit en een efficiëntere bedrijfsvoering. IT staat daarmee voor moeilijke technische keuzes , het stellen van prioriteiten en het behouden van controle. Dit 'must read' gratis eBook geeft een handleiding hoe u meer grip krijgt op innovatie in uw applicatielandschap met behulp van Gartner's pace-layered app architectuur model en Progress. Lees verder

 

Whitepaper

Big Data: organiseren van creativiteit

Big Data-potentie: andere data gebruiken

Big Data-potentie: andere data gebruiken

Over Big Data doen veel verhalen de ronde. Wat kunnen we ermee? Veel organisaties bezitten waardeloze dataverzamelingen en in veel gevallen is het management incompetent. Er moet flink worden gesleuteld, maar iedereen kan zijn voordeel doen met Big Data.Lees verder

 

Whitepaper

Is beschikbaarheid van vergaderzalen in uw organisatie ook zo’n crime?

we reserveren de vergaderzaal om dan slechts sporadisch te gebruiken.

we reserveren de vergaderzaal om dan slechts sporadisch te gebruiken.

Hoe onhandig is het als je een datum en tijdstip hebt dat iedereen kan, en dan is er geen zaal beschikbaar! Terwijl uit onderzoek blijkt dat lang niet alle gereserveerde ruimtes ook daadwerkelijk in gebruik zijn. Waarom gaan we niet ook op dit vlak met onze tijd mee! Als we geld kunnen overmaken via onze mobiel, moeten we toch ook een vergaderruimte kunnen boeken. En dat kan nu! Lees hier hoe het in z’n werk gaat en welke winst er nog meer te behalen is.Lees verder

 

Whitepaper

Is uw bedrijf klaar om ambassadeurs van uw merk te vinden?

merkenthousiasme

merkenthousiasme

Merkloyaliteit is niet langer een relevante maatstaf voor bedrijven die consumentengoederen produceren, blijkt uit onderzoek. Toch hebben consumenten nog altijd de neiging om voor een bepaald merk te kiezen. Het nieuwe soort loyaliteit dat we bij mondige consumenten in onze digitale maatschappij zien opkomen, noemen we merkenthousiasme. Ontdek hier hoe u merkenthousiasme bij uw klanten bevordert.Lees verder

 

Business Case

Op weg naar een data gedreven overheid

Overheden hebben altijd al op een massa data gezeten. Helaas werd veel daarvan nooit gebruikt. Met de opkomst van big data beginnen overheden nu de waarde van hun rijke data in te zien. Met de juiste inzichten komen ze tot een beter beleid, efficiëntere fraudedetectie en een vlottere dienstverlening aan de burger. Lees hier welke stappen overheidsinstellingen kunnen nemen op weg naar een data gedreven organisatie en met welke uitdagingen ze zoal te maken krijgen.Lees verder

 

Whitepaper

Hoe online afsprakensoftware kan leiden tot hogere klanttevredenheid

Online afspraken boekingen en reserveringen

Online afspraken boekingen en reserveringen

Afspraak via internet als extra call to action op uw eigen website. Voor klanten is het handig en efficiënt om online via uw site een afspraak te maken met uw bedrijf of organisatie. Uw medewerkers gebruiken een elektronische agenda (Outlook, Google Calendar of een ander programma), maar die biedt niet de mogelijkheid dat uw klanten ook daadwerkelijk kunnen zien welke tijden/dagen beschikbaar zijn. Reflex, ontwikkelaar van afsprakensoftware, heeft hier een oplossing voor gevonden!Lees verder

 

Whitepaper

De innovatieve kracht van big data

Laat de data zelf vertellen tot welke conclusies zij komen

Laat de data zelf vertellen tot welke conclusies zij komen

Big Data beheerst het nieuws en zorgt voor nieuwe ontwikkelingen, zowel in de dagelijkse praktijk als in de wetenschap. Het is overduidelijk, zeggen Jaap van den Herik en Joost Kok, dat het redeneren via correlaties oprukt. Er vindt een omslag plaats van ‘uitleg’ naar ‘data’. De data zelf zullen het verhaal vertellen en niemand anders. Lees verder

 

Whitepaper

De terabytes vliegen ons straks om de oren

Wereld moet zich opmaken voor een data-explosie

Wereld moet zich opmaken voor een data-explosie

Mensen zijn in staat om heel wat data op te wekken, maar machines kunnen dat veel beter. Als het Internet of Things eenmaal realiteit is, komen we pas echt om in zeeën van data. “Het hopen is op een technische doorbraak, want met de huidige opslagtechnieken zullen we die data niet echt aankunnen.”Lees verder

 

Whitepaper

Hoe ontwikkel je de optimale mobiele strategie: aanval of verdediging?

Strategie: een plan van aanpak of een beleid

Strategie: een plan van aanpak of een beleid

Het klinkt eenvoudig: bepaal wat je wilt doen en voer het uit om je doel te bereiken. In de mobiele wereld werkt het echter niet zo eenvoudig. Voedingsmiddelenleverancier Ahold zet ondertussen in de Verenigde Staten mobiele bestelsystemen en zijn Peapod-afleverdienst in om het businessmodel om te draaien. Lees verder