Meer kennis, meer kansen.

Tag: Trends Servicemanagement

 
 

Whitepaper

Case Infodis

In drie maanden naar COBIT-level 3

Case Infodis

Infodis is een snel groeiende organisatie. Om verdere groei mogelijk te maken bij een blijvend hoog niveau van dienstverlening wilde de IT-dienstverlener zijn werkwijze standaardiseren en formaliseren. Het management koos voor ISM om de dienstverlening te verbeteren. In 2009 is Infodis gaan werken volgens de ISM-methode. Dit heeft binnen drie maanden geresulteerd in het behalen van COBIT-level 3.Lees verder

 

Whitepaper

Een geintegreerd platform voor het bouwen en managen van Cloud Services

An integrated and open platform to build and manage cloud services

Een geintegreerd platform voor het bouwen en managen van Cloud Services

Aan de hand van cloud computing en andere technologische ontwikkelingen kunnen organisaties meer innoveren, hun behendigheid vergroten en het financieel management verbeteren. Om de diensten uw organisatie zo efficiënt en kosteneffectief mogelijk in te richten kan gebruik gemaakt worden van een mix van on-premise en off-premise diensten: een hybrid service delivery omgeving. Lees verder

 

Whitepaper

Case Eneco

Meer inzicht en betere sturing

Case Eneco

In 2009 is ISM ingevoerd bij ENECO IT Solutions (EIS). De methode is live gegaan op 1 december 2009, waarna de organisatie nog vijf maanden is begeleid bij de toepassing van ISM. EIS heeft gekozen voor de ISM-methode om meer grip te krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening. De organisatie vindt dat de ISM-aanpak deze verwachting alleszins heeft waargemaakt.Lees verder