Meer kennis, meer kansen.

Tag: Innovatie Servicemanagement

Whitepaper

Sneltraject voor innovatie

€ 100 miljoenen Europese subsidie per jaar voor innovatie projecten

Sneltraject voor innovatie

In het kader van de Horizon 2020-proefactie Sneltraject voor innovatie (Fast Track to Innovation Pilot - FTI) is in 2015 en 2016 jaarlijks € 100 miljoen beschikbaar voor samenwerkingsprojecten die een veelbelovend idee klaar voor de markt maken.Lees verder

 
 

Whitepaper

Case Infodis

In drie maanden naar COBIT-level 3

Case Infodis

Infodis is een snel groeiende organisatie. Om verdere groei mogelijk te maken bij een blijvend hoog niveau van dienstverlening wilde de IT-dienstverlener zijn werkwijze standaardiseren en formaliseren. Het management koos voor ISM om de dienstverlening te verbeteren. In 2009 is Infodis gaan werken volgens de ISM-methode. Dit heeft binnen drie maanden geresulteerd in het behalen van COBIT-level 3.Lees verder

 

Whitepaper

Case Eneco

Meer inzicht en betere sturing

Case Eneco

In 2009 is ISM ingevoerd bij ENECO IT Solutions (EIS). De methode is live gegaan op 1 december 2009, waarna de organisatie nog vijf maanden is begeleid bij de toepassing van ISM. EIS heeft gekozen voor de ISM-methode om meer grip te krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening. De organisatie vindt dat de ISM-aanpak deze verwachting alleszins heeft waargemaakt.Lees verder