Meer kennis, meer kansen.

Hoe voorkomt Directie IT onderneming conflicten en rechtszaken

Voorkoming van Conflicten en rechtzaken

Voorkoming van Conflicten en rechtzaken

Het hebben van algemene leveringsvoorwaarden alleen biedt IT bedrijven niet voldoende bescherming. Veel overleg met de klant, alles schriftelijk vastleggen, en een aansprakelijkheidsverzekering ook niet. Dit komt doordat het voorkomen van conflicten veel belangrijker is dan het enkele afdekken van de juridische gevolgen ervan. In dit whitepaper leest u welke maatregelen u kunt nemen om conflicten en rechtszaken met klanten te voorkomen.

In deze whitepaper:

  1. Draag zorg voor algemene voorwaarden met voldoende basis bescherming
  2. Werk altijd met een degelijke opdrachtbevestiging
  3. Verstrek duidelijke richtlijnen en instructies voor alle fases in het proces
  4. Beperk het aantal personen dat contact heeft met de klant
  5. Zorg voor incorporatie van de richtlijnen en instructies in uw organisatie
  6. Hoe kunt u dit realiseren?


Download nu de whitepaper.

Delen:

Gerelateerde artikelen