Meer kennis, meer kansen.

Focus op online dienstverlening

Online samenwerken met collega’s, klanten en leveranciers is door de coronacrisis zo ingeburgerd dat we ons afvragen hoe we dat voorheen deden. Wil je als bedrijf voorop blijven lopen in de nieuwe anderhalvemeter-samenleving, dan moet de focus liggen op innovatieve nieuwe software en online dienstverlening om ook je klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Maar hoe start je met de ontwikkeling van nieuwe online diensten? Zeker als je al jaren wordt gehinderd door een verouderde IT-infrastructuur.

In deze whitepaper wordt de impact van de coronacrisis op softwareontwikkeling onderzocht en gekeken welke andere maatschappelijke en economische factoren bedrijven dwingen om hun IT op de schop te nemen. Wat leert de coronacrisis ons over locatie onafhankelijk werken. En hoe kunnen bedrijven investeren in softwareontwikkeling nu de budgetten onder druk staan?

Oftewel: welke mogelijkheden zijn er en hoe haal je de meeste waarde uit je investering? Lees het hier.

 

Delen:

Tags:

    Gerelateerde artikelen