Meer kennis, meer kansen.

De financiele voordelen van de HP Proactive Insight-ervaring

De zakelijke waarde van de HP Proactive Insight-ervaring

De zakelijke waarde van de HP Proactive Insight-ervaring

Waar IT-omgevingen steeds verder doorgroeien in grootte, schaal en complexiteit, wordt de druk op IT-afdelingen steeds hoger als het gaat om de wereldwijde ondersteuning van zowel essentiële bedrijfsprocessen als veeleisende gebruikers. Organisaties zijn bezig grote bestaande systemen voor bedrijfscruciale processen te onderhouden en daarnaast de concurrentie voor te blijven door te investeren in cutting-edge technologieën en innovatie. Vanwege de steeds lagere budgeten en het gebrek aan middelen is het voor iedere IT-manager een uitdaging hier een goede balans in te vinden.

Geautomatiseerde externe ondersteuning
IDC vindt dat IT-afdelingen al deze uitdagingen kunnen aangaan met hulpprogramma’s, geavanceerde tools en applicaties die organisaties automatische ondersteuning bieden. Doordat van het brede aanbod aan geautomatiseerde externe ondersteuning gebruik kan worden gemaakt, kunnen IT-medewerkers de dagelijkse activiteiten in de IT-omgeving eenvoudig managen en monitoren. Zo kunnen ontstane problemen snel en eenvoudig worden opgelost.

De HP Proactive Insight-ervaring
Aan de hand van een onderzoek op basis van negen interviews met klanten van HP uit 2012 kon IDC bepalen hoe de HP Proactive Insight-ervaring verscheidene financiële voordelen op kan leveren. Aan de hand van geautomatiseerde externe ondersteuning en proactieve IT-services zoals HP Insight Online, Insight Remote Support en Proactive Care Services kunnen onder meer de volgende voordelen worden behaald:

  • Betere gebruiksproductiviteit
  • Geoptimaliseerde IT-productiviteit
  • Gereduceerde kosten voor IT-activiteiten
  • Minder risico’s
  • Investeringen betalen zich gemiddeld binnen 1,2 maand terug.

In deze whitepaper
In deze whitepaper van IDC worden de uitdagingen die gepaard gaan met het managen van steeds complexere IT-infrastructuren uitvoerig behandeld. Er wordt met name gekeken naar supportservices voor organisaties en de rol die deze services spelen bij het optimaliseren van systeemprestaties en het minimaliseren van uitvaltijd. Daarnaast vindt u in deze whitepaper een overzicht van de diensten HP Insight Online, HP Insight Remote Support en HP Proactive Care, met een overzicht van het rendement op investeringen (return on investment) van deze programma’s voor bestaande HP-klanten. Download geheel vrijblijvend de whitepaper ‘De zakelijke waarde van de HP Proactive Insight-ervaring’.

Delen:

Gerelateerde artikelen