Meer kennis, meer kansen.

Brilmij vergroot marktaandeel door applicatie integratie

Hoe BrilmijGroep haar marktaandeel vergroot mbv applicatie integratie

Hoe BrilmijGroep haar marktaandeel vergroot mbv applicatie integratie

De Brilmij groep, met merken als Pearl & Eyewish, wilde groot inzetten op een nieuwe marketing strategie. Men wilde een modern persoonsgerichte systeem in het arsenaal hebben. Dat behelsde de invoering een nieuwe CRM oplossing met directe koppelingen naar alle winkels! Lees in deze reference case hoe, van een tal van losstaande applicaties, één krachtige marketingmotor is gecreëerd middels integratie. Een marketingmotor welke op korte termijn al kosten heeft bespaard en op lange termijn gegarandeerd meer marktaandeel oplevert. 

In deze reference case worden de volgende zaken behandeld:

  • Hoe de Brilmij groep haar marktaandeel heeft vergroot m.b.v.
    een succesvolle applicatie integratie
  • De Business case
  • Applicatie integratie inzetten als wapen
  • Project aanpak: SCRUM Methodiek
  • Een feilloos afgesteld systeem is goud waard 

Download nu deze reference case.

 

Delen:

Gerelateerde artikelen