Meer kennis, meer kansen.

Bewegen naar een mobiele organisatie

Put your business in motion: become a mobile enterprise

Put your business in motion: become a mobile enterprise

Mobiele apparaten verandert de manier van interactie met consumenten. Innovatieve organisaties zijn zich van de steeds mobieler wordende consument bewust en zien de noodzaak om producten, strategieën en diensten altijd en overal beschikbaar te maken. Door ‘mobile’ op de eerste plaats te zetten kunnen organisaties veel meer bereiken. Het maakt dan niet uit of het gaat om het stroomlijnen van interne processen of innnovatie van strategieën, producten of diensten. In deze whitepaper wordt dieper ingegaan op de uitdagingen en voordelen van de steeds mobieler wordende consument.

91 procent van de mobiele gebruiker houdt zijn mobiele apparaat te allen tijde binnen handbereik. Dit bewijst nog maar een keer dat ‘mobile’ een van de belangrijkste manieren is om te communiceren met werknemers, klanten, familie en vrienden. Deze mobiele interactie zorgt in toenemende mate voor een enorme hoeveelheid aan data, welke met behulp van goede analytics veel informatie over gedrag en voorkeuren kan geven. Dit is slechts een van de voordelen voor organisaties die het belang van een ‘mobiele organisatie’ inzien.

In deze whitepaper komen een aantal uitdagingen aan bod omtrent het hoe, waar, wanneer en waarmee de consument bereikt kan worden in de mobiele wereld. Daarnaast worden verschillende voordelen van een mobiele organisatie uitgelicht en de kansen die het biedt om niet alleen meer klanten te krijgen, maar ook om deze klanten aan de organisatie te binden.

Download de whitepaper

Download de whitepaper en lees meer over de steeds mobieler wordende consument of eindgebruiker en de uitdagingen en voordelen die dit voor de organisatie meebrengt.

Delen:

Gerelateerde artikelen