Meer kennis, meer kansen.

6 eisen aan moderne marketingdashboards

Dashboards zijn belangrijke tools voor de marketeers van vandaag maar ze worden vaak over het hoofd gezien.  

Een moderne marketeer moet weten hoe hij of zij prestaties en resultaten kan delen en hoe de flexibele besluitvorming op basis van deze uitkomsten in zijn werk gaat. Ze moeten data uit verschillende bronnen kunnen samenvoegen en weten hoe ze de beste bronnen voor hun grafieken kunnen selecteren. Ook moeten ze de data van hun keuze op een pakkende manier kunnen presenteren om met een kleurrijke en interactieve showcase net dat ene tikje extra te geven.

In deze whitepaper worden de belangrijkste inzichten voor moderne marketingdashboards behandeld. Aan de orde komen onder andere:

1: Hoe u de juiste gegevens selecteert

2: Hoe u alle bronnen die tot uw beschikking staan inzet

3: Hoe u data visualiseert

4: Hoe u grafieken interactief maakt

5: De toegevoegde waarde van actuele data

6: Het belang van toegankelijke dashboards

De complete whitepaper vindt u hier:

Delen:

Gerelateerde artikelen